3 Ekim 2012 Çarşamba

Ben bu ellerden gider oldum kalanlara selam olsun..


arka planda karmate'den kendine iyi bak çalıyor, şiveli olmuş ama güzel söylemişler, akustik müzikleri her zaman için daha çok seviyorum, mesala yaşar'dan cezayir menekşe'sini akustik olarak dinleyin, benim bu akşamki ruh haliyetime pek uymadığı için ben hafif slov parçaların beni kendi iç alemime götürmesine izin vereceğim. biliyorum kitap postu bekliyosunuz ama bu yeni ara yüz beni mahvetti, inanın bloğumdan soğudum, bırakın post atmayı bloglara girip okuyamıyorum bile birşey anlamıyorum çünkü :(  Değişikliklere çabuk adapte olamıyorum sanırım,

ne içindeyim zamanın 
ne de büsbütün dışında 
yekpare geniş bir anın
parçalanmaz akışında..





23 yorum:

  1. Ahmet Hamdi Tampınar:)

    bence sen benden iyisin paylaşım konusunda:)

    YanıtlaSil
  2. ama sen çok boşladın, toplan bak :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ne bileyim ben de bu ara çok uğraş var (birde rahatsızlık geçiriyorum) sanırım bunlardan pek bir elim gitmiyor:))

      Sil
  3. bu ara da Cezayir Menekşesini dinledim bir kere daha sayende:)

    YanıtlaSil
  4. bu ara yüz dediğiniz şey ne ya kumanda paneli mi? değişmedi ki ama benmki,bi kaç önce yenilenmişti zaten tekrar mı yenilendi yoksa sizinki şimdi mi yenilendi. bi kaç insan daha şikayet etti de bu sorular sana denk geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kumanda paneli canım evet, ben eski kumanda panelini kullanıyordum şimdi blogger herkesin bloğunu yeni arayüze çevirdi sen belki hep yeniyi kullanıyordun :)

      Sil
    2. Bir kumanda paneline yenilmeyeceksin herhalde:)) Sen sık sık yaz bak nasıl alışıyorsun:))

      Sil
  5. ne oldu canım ya hayattan soğumusun sen bosver bıseyı takma kafana mımlemeye geldım ama yazıyı gordum uzuldum..sevgıler

    YanıtlaSil
  6. Ben blog yazmaya ilk etapta blogcu da başladım ve tam 6 yıl orada yazdım tabki bu sene ocak ayına kadar. Ocak ayında blogcu sayfa tasarımlarımızı standart hale getirip bloglarımızı blogla diye aptal bir butonla erişilebilir bil hale getirene dek. Sonrasında blogspota mecburi bir geçiş yaptım ilk etapta panel bana öyle kötü gelmişti ki..
    Ama kısa bir zamanda hemen ona da alıştım. Ve şimdi bu yeni arayüzü çıkardılar ilk etapta çok boş çok kof gelmişti ama gariptir ki biraz haşır neşir olunca buna da alıştım:)
    sende alışırsın canım birazcık çaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo sen bayağı bir süreç geçirmişsin canım :) psikolojimi alıştırcam inşallah

      Sil
  7. Ben çok beğendim şarkıyı. sabah sabah iyi geldi.
    hangi filmden alıntı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüreğine sor filmin adı, tuba büyüküstün oynamıştı söyleyen grup karmate, karmatenin diğer parçalarınıda tavsiye ederim, onlarıda beğenirsin canım

      Sil
  8. hadi ama naz yapayım deme iyisin ooooo kadar!..:))

    YanıtlaSil
  9. mızıkçı çocuklar gibisin.hatta bnece çocukken ben oynamam deyip kollarını bağlayıp kenara otran çocuk sensin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaa beni deşifre etme o benim :P

      Sil
  10. al bende de o kadar yektacım...:)
    dayatmaları sevmiyorummm hiiç,facebook,ta da zoorrlaa zaman tüneli diye bi şeye geçirmişlerdi:((
    hiçç alışamadım keza halaa,bu durumda aynı...
    ama pes etmek yookk..
    hadii yeni post girmeye canısı...;)
    hayırlı cumalar..:)

    YanıtlaSil
  11. Melodisi çok hüzünlü :(
    Çok sevdim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...